Головною метою навчального
закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної
середньої освіти. У своїй діяльності школа керується Конституцією України,
законами України та нормативно-правовими актами. Учасниками навчально-виховного
процесу є учні, вчителі та батьки. Дисципліна в навчальному закладі
дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників навчально-виховного процесу,
дотримання правил внутрішнього розпорядку та Статуту, які є у кожній школі.
Учні зобов’язані:
- наполегливо оволодівати знаннями,
вміннями, підвищувати загальнокультурний рівень,
- брати активну участь у
різноманітних формах самостійної роботи,
- оволодівати методами роботи з
науковою літературою, поглиблювати свої знання з основ наук,
- постійно займатися фізичною
культурою та спортом,
- бережливо ставитися до
державного та особистого майна,
- дотримуватися законодавства,
моральних та етичних норм,
- брати посильну участь у
різних видах трудової діяльності,
- поважати батьків, брати
участь у домашніх справах, турбуватися про людей похилого
віку,
- дотримуватися правил особистої
гігієни,
- дорожити честю навчального
закладу, примножувати його традиції.
Учні школи залучаються до
самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до Статуту
з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.
Учні мають права:
- на доступність і безоплатність повної загальної
середньої освіти,
- на вибір профілю, позакласних та позашкільних занять,
- на користування матеріально-технічною базою навчального закладу,
- брати участь у різних видах науково-практичної
діяльності, олімпіадах, виставках та конкурсах,
- брати участь в обговоренні та вносити власні
пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу та дозвілля.
З даним виступом
звернувся член Міністерства юстиції Нежута Олексій до учнів школи на
загальношкільній лінійці. Міністерство систематично проводить профілактичну
роботу з учнями школи щодо дотримання учасниками навчально-виховного процесу правил
поведінки.
Учні школи є постійними
учасниками Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої
академії наук, який проводиться з метою духовного, творчого, інтелектуального
розвитку дітей, виховання їх в дусі патріотизму та демократичних цінностей,
створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації. У 2013
році роботу для участі у МАН написав учень 11 класу
Терепенчук Іван на тему «Гофманіанські рецепції в ранній творчості
Федора Достоєвського». У роботі розглянуто, як реалізуються в творчості
Достоєвського деякі з найважливіших його світоглядних установок. Особлива
увага в роботі приділена аналізу прийому «подвійного
мотивування», що визначає не тільки специфіку фантастичних елементів в текстах
Гофмана та Достоєвського, проте дає можливість Достоєвському глибоко усвідомити
трагедію буття сучасної людини. Робота та захист як на районному рівні,
так і обласному посіла призове місце.
Адміністрація школи вітає
Терепенчука Івана з перемогою та бажає подальших успіхів.
|